Odpowiadamy na Twoje pytania

 

Często zadawane pytania

 

 

Wszystkie nasze sprzęty podlegają gwarancji producenta i awarie się praktycznie nie zdarzają. Jeśli jednak do takiej by doszło, to wymieniamy sprzęt na sprawny, lub nieodpłatnie odbieramy go i zwracamy część czynszu za pozostały okres najmu

Tak!

Zawsze przed dostawą odkażamy i dokładnie czyścimy każdy przyrząd.

Oferujemy usługę dowozu wraz z wniesieniem, montażem i instruktażem użytkowania sprzętu do klienta. Koszt takiej usługi uzależniony jest od adresu dostawy. Należy pamiętać, że dowóz i odbiór sprzętu to dwie osobno płatne usługi!

Nasza działalność obejmuje województwo Wielkopolskie, głównie Warszawę, Siedlce, Mińsk Mazowiecki, Józefów i bez ograniczeń przy samodzielnym odbiorze i zwrocie.

Cena obejmuje okres jednego miesiąca, a dokłądniej 5 tygodni. Przy wynajęciu z góry na dłuższy okres można negocjować ceny.

Niestety nie. Wyjątkiem są nietypowe zlecenia korporacyjne. W tym wypadku zapraszamy do kontaktu!

Masz więcej pytań?
Zadzwoń lub napisz!

 

 

  +48 885 888 778

 

 

Zadaj nam pytanie:

 

Zapoznałem się z polityką prywatności i cookies czytaj więcej >>